Zmień swoje terminologie w Google Analytics
Maszyna do ponownego etykietowania to narzędzie, które ułatwia dodawanie terminów istotnych dla biznesu do raportów Google Analytics. Jeśli piszesz raporty w Google Analytics od dłuższego czasu, być może przywykłeś do terminów, które widzisz w raportach, które są nieco oderwane od Twojej firmy, maszyna do ponownego etykietowania pomaga to rozwiązać. Umożliwia zmianę nagłówków i etykiet tak, aby używały tego samego języka co Twoja firma.
Możesz zmieniać nagłówki i etykiety w standardowych raportach, aby odzwierciedlić Twoją firmę, na przykład transakcję, skierowanie, wizytę, stronę i sesję . Te zmiany są łatwe do wprowadzenia i nie wpływają na Twoje dane ani metryki. Po prostu ułatwiają Tobie i Twoim współpracownikom interpretację i udostępnianie raportów Twojemu zespołowi.
Możesz użyć Ponownego etykietowania Maszynę, aby wprowadzać zmiany w dowolnym raporcie, który ma etykiety, a nie tylko te standardowe. Możesz wymienić tyle etykiet, ile potrzebujesz. Każde zastąpienie jest stosowane w kolejności, w jakiej są wyświetlane na liście.
Możesz dodać do raportów tyle zamienników, ile potrzebujesz. Po prostu dodaj je do listy zmian, które chcesz wprowadzić. Możesz użyć trybu zaawansowanego, aby dodać tyle zmian, ile potrzebujesz do standardowego raportu.